onsdag den 18. juli 2012

Sættekasse DIY

Så blev det min tur til at dekorere sådan en af de fine sættekasser, og synes bare at den blev rigtig fin !


Det skal du bruge: 
Sættekasse (evt. købes i Søstrene Grene)
Forskellige ark papir ( disse er også fra Søstrene Grene)
Lineal, blyant, saks og lim (evt. limstift, det var lige det jeg havde liggende)
Maling og pensel (jeg brugte noget akrylmaling på tube (Søstrene Grene)

Jaaa de søstre der, de har bare det hele!


Først så målte jeg de forskellige rum og fik klippet papiret til så de passede (jeg var så koncentreret, at jeg glemte at tage et billede.. ups)


Derefter, ja så var det bare igang med at male. Jeg blandede farverne til en slags pastel-lilla farve, jeg synes den blev lige som jeg havde forstillet mig :) Og i toppen af rummene prøvede jeg mig frem med noget pink farve, for at lave lidt ekstra sjovt.

Så når malingen var tør (går hurtigt med akryl) fik jeg limet papiret ind i alle rummene. (Her blir I vist også snydt for et billede igen, ups). Når jeg er optaget af kreative ting, glemmer jeg tit at tage billeder : )

Færdig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...