onsdag den 6. marts 2013

Veninde krea-hygge

I går fik jeg min veninde Jeanet på besøg og vi fik lige hentet pigerne fra børnehave og dagpleje. Da vi kom hjem ville pigerne lege med perler, og så ville Jeanet og jeg da også lave noget kreativt :)

Vi fik lavet nogle fine papirskugler til ophæng :)
Her er lidt billeder fra processen:

Min fine papirsbold
Dette brugte vi.




Lav 8 cirkler i det papir du ønsker klip dem ud.
Læg derefter trekanten indeni og fold papiret ind over trekanten.

Så får du sådan en masse fine foldede cirkler

Lim dem derefter sammen med bagsiden indad

Sådan Jeanets fine papirsbold! Vi har derefter pyntet med snor og perler, men fik desværre ikke taget et billede, men mon ikke at Jeanet vil tage et billede af hendes fine eksemplar, som I kan se? :)

2 kommentarer:

  1. Rigtig hyggelig blog du har. :)

    Jeg har for tiden gang i en give-away, hvor man kan vinde en bog, håber du tager et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen tusind tak Kamilla :)
      Jeg har lige været forbi din fine blog også, og har da helt bestemt deltaget i din Give Away, det er dejligt med en bog :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...