lørdag den 15. december 2012

Kreativ aften

Idag har jeg købt en helt speciel gave til min ældste datter, nemlig et "skuffe-hus" som jeg har dekoreret lidt :)
Det er på ment at skulle hænge på hendes væg og pynte, og så kan hun tage skufferne ud og bruge det som legehus til hendes små feer :)






 Derudover fandt jeg da også lige disse smukke lysestager, som jeg også lige fik sat kulør på :) Jeg synes selv at de er så lækre at se på, dejlige farver..

Plus at jeg er igang med at hækle lapper til et dejligt lunt tæppe.. Mangler ikke så mange lapper mere, så det går fremad... Glæder mig til at komme i gang med at sy tæppet sammen, samt at se det færdige resultat.. (farverne ser lidt sjove ud her på billedet i forhold til virkeligheden).





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...